درس عبرتی برای آذربایجان و ترکیه

حدود سال 84 یا 85 بود که من از دولت احدی نژاد یک وام خودرو خواستم. بدون معرفی نامه به بانک ارجا داده شدم. بانک هم گفت نمی تواند کاری کند. گفتم اگر وام دو میلیونی را نگیرم برنامه ام رفتن از ایران با هدف پناهندگی است. گفتند تو که راهشم خوب بلدی پس دیگه چرا پیش ما اومدی؟ یعنی مثل یک تکه آشغال با من رفتار شد تا از من برائت جسته باشند. تا پاکیزگی!!!شان زیر سوال نرود. امروز وضعشان را ببینید.سیصد هزار میلیاردی اختلاص میکنند. وضع تضییع کنندگان حقوق اکبر و آنهایی که در مقابل اکبر ادعای شرف کرده اند را ببینید. قطعا اگر ترکیه و آذربایجان کشوررهای شرافتمندی باشند و سعی نکنند که درونیات پلید خودشان را با برائت جستن از اکبر مخفی کنند, در مقابل اکبر ادعای شرف نخواهند کرد. امروز ببینید وضعیت اسفناک خاتمی سواران, موسوی سواران و مهاجرانی سواران را. درس عبرت بگیرید تا نفرین اکبر گریبانگیرتان نشود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است