ما نخبگان سبز, مسوولیت مفاسد و جنایات شیاطین را نمی پذیریم

نخبگان سبز در انتخابات پیش رو نقشی ندارند.
هنوز پنج سال هم از انتخابات سال 88 نگذشته است. اول باید تکلیف آن انتخابات روشن شود. آن انتخابات یک آوانس و شانس بزرگ برای رژیم بود تا ملیجکهایی هچون احمدی نژاد را به استخدام خاتمی و موسوی در بیاورد. اما آنها آنقدر خوش خوراک بودند که احمدی نژاد را آلت خویش برای در مقابل سبزها ایستادن دانستند.
نخبگان سبز, رسما مجرم سرکوبهای دو سال اخیر اعلام شده اند. اگر ابطحی ها, بهنودها, منعم ها و دیگر یاران خاتمی فرض کنند که مردم آنقدر احمقند که به مسوولان رسمی سرکوبهای دو سال اخیر رای خواهند داد, دچار خطای استراتژیک شده و خسر الدنیا و الاخره خواهند شد. البته جنبش سبز باز هم هوایشان را خواهد داشت. حتی بیش از رفسنجانی.
ضمنا احمدی نژاد یک اصلاح طلب با عرضه است. البته با اصلاح طلبان سبز سال 88 قابل مقایسه نسیت. آنها آنقدر قابل تقدیر بودند که اگر من قدرشان را ندانم ناسپاس خواهم بود و روی خیرخواهی خیر دیگری را نخواهم دید. احمدی نژاد یک فرصت طلب کثیف بود که مردم را آماج انواع و اقسام تحقیرها و توهینها قرار داد و قدرتش را از چاپلوسی کسانی بدست آورد که امروز نمی خواهد به آنها اجازه دهد که وی را برای ارضای هواهای نفسانی خودشان مثل یک تکه آشغال به جهنم بیندازند. اما در هر حال احمدی نژاد امروز در جایگاه یک اصلاح طلب است و در حال تبرئه خویش. و این موضوع خوب است.
علی اکبر ابراهیمی,
صاحب امتیاز و سخنگوی "آرمان اصلاحات در ایران".

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است