از حملات یازده سپتامبر 2001 که باید به کل تمدن غرب تعمیم یابد حمایت می کنم

شورای امنیت ملی آمریکا و شوراهای امنیت ملی دیگر کشورهای مجموعه ای به نام تمدن غرب,
اینجا همان انتظاراتی را که از همه ارزشها و مقدسات دارند از من نیز دارند اما من همچون آن ارزشها و مقدساتی که انتظارات ایشان را برآورده می کنند نیستم.
اینجا از نیروهای مسلح کشورم و از دستگاه امنیتی و قضایی کشورم بر ضد خودم استفاده می شود.
موبایلم را نیز در یک بازی امنیتی ربوده اند و به من گفته اند که وقتی زندان می رفتی همراهت بوده است و به خودت تحویل داده شده. هر لحظه ممکن است از من خواسته شود که به پلیس امنیت بروم برای تحویل گرفتن موبایلم و ارایه توضیح در مورد اینکه چرا شماره رادیو فردا را در آن سیو کرده بودم.
سیستم قضایی ایران مرا تهدید به بازگشت به زندان کرده است. من از زندان بیرون آمده ام که بیانبه بنویسم اما نمی توانم و هنوز هم زندانی حساب می شوم. من بنا ندارم ضر زیادی بزنم. من فقط می خواهم از ایران خارج شوم و شما موظف به حمایت مطلق از من تا لحظه خارج شدن از ایران هستید. چرا که شما با روشهای شیطانی و کثیف از من بعنوان یک ابزار برای دستیابی به مطامع شوم خودتان در ایران استفاده کرده اید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است