من و جامعه بین الملل در مراحل پیش از دیدار, مصاحبه و آشنایی به سر می بریم

امروز (4 خرداد 90) به سه دلیل برای همیشه به ایران می آیم و سعی می کنم که دیگر بعنوان یک کارگر ساده به کشورهای خارجی مراجعه نکنم.
یک: ایران طی دو سال گذشته پاسخ سوال اکبر را که حق اکبر بوده به وی نداده است تا دیدار, مصاحبه و آشنایی اکبر با جامعه بین الملل به استانداردهایی بایسته و شایسته اکبر ارتقا یابد.
دو: حکومت ایران, نگرانی های من در مورد ایران و ایرانیان را رفع نکرد و فقط با ساختن فیلمهایی همچون اخراجی ها 3 و و نشانی سوم و .... به کوست ننه خودش (به تصوری که از قدرت ایران مورد نظر خویش داشت) خندید.
سه: چرا هیات حاکمه امروزی ایران خودشان کوچ نمی کنند و نمی روند؟!!!
مگر اینجا جای خلاف, عشق و حال سنگین و .... است؟
مگر ایران "نوندونی" آن میکروبهای سیاسی و اجتماعی است؟
مگر ایران سنگر این روسپیان روسیاهی است که جهان متمدن و جامعه بین الملل را برایمان "دشمن" نامیده اند؟
من فقط باید برای توزیع سوغاتی های ایرانی در کشورهای مختلف جهان و برای پول خرج کردن و بعنوان توریست و پژوهشگر و شخصیتی قابل احترام و بی نیاز و برای اهدافی باشکوه, آبرومندانه, دعوتنامه دار, معین و زمانبندی شده به دیگر کشورهای زمین سفر کنم. پایگاه اصلی من همینجاست.








..
.
نکته: هیچ تضمینی وجود ندارد که من به زودی از ایران فرار نکنم و این یادداشت تعهدنامه ای در آنمورد نیست. اتفاقا من هر کاری را که مورد حمایت اکبر ایران و ایران اکبر باشد انجام خواهم داد و در همین راستا نیز تصمیم دارم ظرف روزها و یا هفته های آینده از ایران بروم و از جامعه بین الملل برای پیگیری اهدافم یاری بخواهم. پس زودتر مرا ببینید و برای مبارزه به من سلاح برابر بدهید. چونکه این بار اگر بروم ممکن است با ناتو و پنتاگون برگردم.



..
.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است