من همه کشورهای جهان را به حمایت مادی و معنوی از عملیات نظامی ارتش غربی اکبر در ایران فرا می خوانم

من از ارتشهای نظامی کشورهای غربی می خواهم که هر چه سریعتر تحت فرماندهی اکبر درآمده و به باند آقای خامنه ای در ایران حمله کرده و رژیم ایشان را بطور سیستماتیک و برنامه ریزی شده نابود کنند.
من از ارتشهای نظامی کشورهای غربی می خواهم که عملیات نظامی فوق الذکر کاملا ایرانی بوده و برای تامین منافع ایران باشد و فرماندهی عملیات نیز با خود من باشد تا با استفاده از اختیارات مطلقی که در آن عملیات نظامی باید داشته باشم, ثانیه به ثانیه, دقیقه به دقیقه, ساعت به ساعت و روز به روز عملیات را تا آزاد سازی گروگانها (قدرت متمرکز ایرانیان و نیروهای نظامی, انتظامی و امنیتی ایران) از چنگ باند خامنه ای و تشکیل دولت موقت و خروج نیروهای نظامی غربی از ایران رهبری کنم.
من همه کشورها در جهان اکبر را به حمایت مادی و معنوی ارتشهای نظامی کشورهای غربی اکبر برای انجام عملیات نظامی اکبر در ایران اکبر فرا می خوانم.
من کوس و کونهای آندسته از زن و بچه های شرکت کنندگان در تظاهرات 9 دی سال 88 ایران که از ایشان برائت نجسته اند را نیز بعنوان تحفه هایی تشویقی به سربازان ارتشهای نظامی کشورهای غربی پیشکش می کنم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است