رفراندوم اکبر

برای بازداشت شدن خامنه ای و رهبر شدن تئوریسین ایران آرمانی رفراندوم برگزار کنید.

من می خواهم خامنه ای بازداشت شود و خودم هم بطور موقت رهبر ایران باشم تا زمینه برای رهبر شدن خاتمی آماده شود. چرا که شاید خاتمی با بعضی رفسنجانی های دربار رودربایستی داشته باشد و نتواند اطرافیان خامنه ای را قلع و قمع و حکومت را پاکسازی کند. و نتواند فرمان هشت ماده ای جنبش سبز برای مبارزه با مفاسد مالی در رژیم فعلی که اخیرا خامنه ای مجبور به قرائت آن شد را اجرا کند.

پس از رهبر شدن خاتمی نیز من خودم شورای نگهبان (ناظر بر رهبر) خواهم بود و هیچ مسوولیت رسمی یی نخواهم داشت و دیگر سیاسی نخواهم بود و حق و حقوقم را از قدرت ایران بیرون خواهم کشید و به ایران آرمانی و جهان آرمانی خواهم رفت و با نان نام فعالیتهای علمی مهم, عشق و حال خواهم کرد.

در این کرسی های آزاد اندیشی شان موضوع رفراندوم اکبر را بررسی کنند و سوالها و گزارشات و بیانیه های هر واحد (اعم از شهر, محله, ناحیه, روستا, بخش, سازمان, نهاد و ....) بطور منظم و سازمان یافته به من ارایه شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است