شکایت اکبر از سران حکومت ایران

رییس قوه قضائیه ایران, جناب آقای لاریجانی, سلام.
حق من
(پاسخ سوال اکبر که مرجع جهان اکبر است و من می خواستم به ایران و جامعه بین الملل نشانش دهم تا دیدار, مصاحبه و آشنایی اکبر با ایران و همه کشورهای جهان در سطوح, استانداردها و زمینه هایی آبرومندانه, خوب و حتی باشکوه انجام شود)
توسط سران حکومت سه دهه اخیر ایران خورده شده است. من از موسوی, خاتمی, مهاجرانی و یاران و همکاران ایشان شکایت ندارم. چرا که نوکران شایسته ای برای ایران اکبر بوده اند. اما از بقیه آنها شکایت دارم و از شما می خواهم که حق مرا از آنها بگیرید و به من بدهید.
امروز حق من و همه ملتها و کشورها آن است که من برای حرکت در جهت رسیدن به پاسخ سوال اکبر, بودجه ای نامحدود از حکومت امروزی ایران بگیرم تا بتوانم دفاتر تحقیق و توسعه جهان اکبر را در سطوحی گسترده سازماندهی کنم.
و از آنجا که حکومت امروزی ایران دزد و راهزن است و خودش صاحب پولی که باید به من بدهد نیست, من خودم را موظف به تعظیم در برابر ایران اکبر _که یک پسر بچه چوپان بوده و صاحب اصلی ملت خویش است_ و رسیدن به داد ملت وی می دانم.
پس,
امروز, حق دیگرم نیز آن است که فرماندهی نیروهای مسلح ایران به من واگذار شود تا با کمک نیروهای نظامی, انتظامی و امنیتی ایران, هیات حاکمه امروزی کشور را سرکوب و بازداشت کنم و اراده سیاسی اکبر در مورد ایران را در ایران اعمال کنم و دولت موقت اکبر را تشکیل دهم و ماجرای جنایات 9 دی را انکار کنم و ثابت کنم که آن فاجعه واقعیت نداشته است و طبعا هیچکدام از هموطنانمان نیز در آن دست نداشته اند.
از آنجا که من, همه کشورهای جهان را به حمایت معنوی از عملیات نظامی اکبر در ایران توسط ناتو و پنتاگون فراخوانده ام و تمدن غرب را نیز برای تن دردادن به چنین عملیاتی تحت فشار گذاشته ام و تمدن غرب را بوسیله همه ذرات جهان و هستی, تهدید نظامی و امنیتی کرده ام و شرط منتفی شدن همه آن تهدیدات نظامی و امنیتی را نیز همکاری ناتو و پنتاگون با عملیات نظامی اکبر در ایران قرار داده ام,
و از آنجا که ممکن است با آمدن ناتو و پنتاگون, غریزه جنسی سربازان غربی اکبر باعث کشف, افشا و رو شدن اسنادی مبنی بر واقعیت داشتن فجایع 9 دی سال 88 و درز رسوایی نامها و مشخصاتی که امروزه راز و رمزهایی در درون مرزهایی ایرانی هستند و نیاید آن روزی که در سطح جهانی تابلو شده و مورد شناسایی قرار بگیرند, گردد
پس
به نفع حکومت امروزی ایران _که قوه قضائیه امروزی ایران را نیز می توان یکی از بخشهای آن نامید_ است که هر چه زودتر حق اکبر مبنی بر واگذار شدن فرماندهی نیروهای مسلح ایران اکبر به خود اکبر, به اکبر داده شود.
منتظر شنیدن فوری پاسخ "آره" از جانب جنابعالی و یا مشاهده اقدامات لازم و کافی نیروهای مسلح ایران بر علیه شما و دیگر مجرمان هیات حاکمه امروزی کشور هستم تا ناتو و پنتاگون حس نکنند که نیروهای مسلح ایران اکبر, گروگان دشمنان داخلی ایران هستند و پس از دو سال تاخیر غیر قابل توجیه, خدای ناکرده دست به اقدامات خودسرانه ای که تحت فرماندهی و اختیار مطلق اکبر نباشد نزنند که اگر حریم ایران شکسته شود یک جهنم سی ساله برای شما و دیگر اعضای باندتان خواهیم آفرید. بطوری که روزی صد بارر آرزوی مرگ کنید و ماهی چند بار کفن بپوشید و بدون سلاح به خیابان بیایید و اعتراف کنید که از فتنه گران 9 دی بوده اید.
حق من توسط سران حکومت سه دهه اخیر ایران خورده شده است. من از موسوی, خاتمی, مهاجرانی و یاران و همکاران ایشان شکایت ندارم. چرا که نوکران شایسته ای برای ایران اکبر بوده اند. اما بقیه آنها باید طوری مجازات شوند که درس عبرتی شود برای هر که از این پس بخواهد هوس استبداد در این کشور در سر بپرورد و حتی ایران و اهالی آن را نیز سپر خویش بشناسد!!!

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است