اهداف جهان آرمانی را با تمرکز بر اهداف ایران آرمانی پیگیری می کنم

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request in UNHCR
aliakbar Ebrahimi
Tehran_ Iran
27 March 2011




آره را از جامعه بین الملل خواهم گرفت و رسما از طرف جامعه جهانی حمایت خواهم شد. چرا نباید جواب درخواست پناهندگی و مهاجرتم از سازمان ملل از همین دفاتر نمایندگی سازمان ملل در تهران و خیلی سریع و ظرف دو سه هفته به من داده شود؟ آنهمه مراجعه کرده ام خوب بیایند جوابهایش را بدهند. من خیلی ها را دیدم که فقط یکبار از کشورشان فرار کرده بودند اما سازمان ملل هم جواب قبولی و یا ردی شان را می داد. در عجبم که چرا من که حتی چندین بار هم از کشورم فرار کرده ام هنوز هم جوابم را نگرفته ام که بتوانم برای هفته ها, ماهها و سالهای پیش رویم برنامه ریزی کنم. و متاسفم از اینکه جواب گرفتنم مشروط شده به فرار مجددم از ایران.
صبحانه, ناهار, شام و خیر و برکت و نور و نان و صلح و سوغا تی و ارزش و ویزا و اکسیژن و پول و طلا و جایزه و معجزه و خوبی و .... ای که در مجموع قدرت تمدن غرب نامیده می شن و در زیر آفیسها و کاخهای حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی مدفون گردیده ن با خوردن مال من (یعنی با خوردن اکبر طلا) چاق شده اند و در پناه کوه نوری که با نام حمایت از حقوق اکبر ساخته شده است سنگر گرفته اند. پس آیا نباید حتی اندکی نیز در اختیار خودم و در خدمت تامین منافع ایران آرمانی و جهان آرمانی مورد نظرم باشند؟
ای مقام مسوول مربوطه در سازمان ملل که بجای اکبر آرمانی و کامل سازمان ملل نشسته ای. حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی آنقدر خودشان را برای من لوث کرده اند که من دارم ذره ذره نابود می شوم. آیا جامعه بین الملل با این موضوع موافق است؟ آره یا نه؟ حق و حقوق اکبر (مال اکبر) بصورت قلمبه توسط حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی قورت داده شده است و ایشان با مال اکبر (با اکبر طلا) قدرتهای شخصی و ملی خویش را تقویت کرده اند. من می خواهم بخشی (کمی) از حقوقم را از قدرت تمدن غرب بکشم بیرون و کمی هم به کار و زندگی و چیزهایی غیر از عشق و حال _مثلا به جهان آرمانی اکبر و به ایران آرمانی اکبر_ بیندیشم. آیا اجازه هست؟؟ حق و حقوق مرا می دهی یا رسما اعتراف می کنی که بجز تروریسم و زور و خشونت, هیچ راه و عرصه دیگری برای بشر امزروز باقی نگذاشته اید؟ لا اقل جواب نه را بگو تا برای زندگی در ایران برنامه ریزی کنم. یا آره را بگو و خودت را خلاص کن. حداقل حقم را بده.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است