چین و روسیه جهان را تهدید اتمی کرده اند

چین و روسیه که بخشهای اصلی تشکیل دهنده استکبار جهانی هستند بخاطر اهداف و مطامع لاشخوری "خودشان" جهان را تهدید اتمی کرده اند. بغیر از تسلیحات نظامی گسترده تر و خطرناکتر چیز دیگری ندارند که بخواهند به آن بنازند. دلیل آنکه همه کشورهای جهان و ازآنجمله تمدن غرب که تمدن برگزیده اکبر است از چین و روسیه حساب می برند نیز همین تهدیدات اتمی چین و روسیه بوده است.
چین و روسیه در اصل دیو هستند و جهان را تهدید اتمی کرده اند اما تهدیداتشان بواسطه عادت زدگی مغز های گرفتار و مظلوم جهانیان, پنهان مانده است و چونکه افشا نشده, با رنگ و لعاب و نقابهایی ازهنجارها, قوانین, ارزشها و .... انجام شده است. اما اهداف و منافعشان لاشخوری و از نوع اهداف و منافع فرومایگان بوده است و بس.
لااقل بهتر بود از کشورهایی همچون ایران آنقدر باج نمی گرفتند تا قحطی ز دگی, لاشخوری, بی مسوولیتی, فرومایگی, بی قدرتی و بی کفایتی شان مخفی می ماند و باز هم می توانستند ادعای تعقیب منافع عالی را مطرح کنند و ادعای انسان بودن داشته باشند.
آیا دفاع جانانه چین و روسیه از قذافی که همه ما جهانیان شاهدش بودیم در راستای اهداف و منافع انسانی و یا الهی بود؟ ای چین ای روسیه حیا کن, کره زمینو رها کن.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است