تصویر عملیات نظامی جنبش سبز ایران بر ضد حکومت امروزی ایران

پویش و جنبش سبز نور تولید می کند.
او که خواهد آمد, ادبیات سبز ایران است. ادبیات سبز, همان ناجی موعود است.
اهالی جنبش سبز باور دارند که "ادبیات اکبر آرمانی و کامل ایران" یا همان ادبیات سبز ایران صاحب اصلی ایران است. پندارها, گفتارها و رفتارهای سبزهای ایران سبز است و آنقدر خوب و ایثارگرانه در خدمت ایران و در خدمت چرخیدن چرخهای زندگی ایران است که هر که نداند فکر می کند قدرت ایران در اختیار سبزهاست که آنقدر نسبت به ایران تعصب و احساس مسوولیت دارند.
آنها آنقدر خودشان را صاحب خانه می دانند و به شایستگی خویش برای حکومت بر ایران ایمان دارند که مثل دیوانه ها برای خودشان دولت سایه با تمام وزارتخانه ها و دیگر جزئیات به راه انداخته اند و ایران را در داخل (در مقابل مردم ایران) و در عرصه بین المللی (در مقابل همه کشورهای جهان و با نهادهای نمایندگی سبز) نمایندگی می کنند و پاسخگو هم هستند.
در این دیدگاه, سبزهای ایران آنقدر صبحانه, ناهار, شام و خیر و برکت و نور و نان و صلح و سوغا تی و ویزا و اکسیژن و پول و طلا و جایزه و معجزه و خوبی و .... که در مجموع قدرت نامیده می شود تولید می کنند که بطور اتوماتیک ارتشی نظامی, انتظامی و امنیتی در عرصه بین المللی و حتی در عرصه ملی ایران شکل می گیرد و در اختیار پویش و جنبش سبز ایران در می آید تا پویش و جنبش سبز ایران بتواند بر ضد رژیم ایران دست به حمله نظامی بزند.
سفر من به آذربایجان و ارمنستان هم در همین راستا بود. اما چونکه اکثر مهره های برجسته جنبش سبز ایران در زندان و یا در تبعید و متواری بودند و جنبش سبز ایران نتوانست مرا کمک کند, من هم نتوانستم ارتش نظامی مورد نظرم را بسازم و به استخدام جنبش سبز ایران در آورم.
و در ورژنی ابتدایی از اینجا در لحظه حال ابدی هم اینک همیشه ارتش نظامی اکبر از ارتشهای همه کشورهای جهان تشکیل شده است. اما امروز و قبل از رسیدن به آن هدف آرمانی, ارتش نظامی اکبر باید از ارتشهای کشورهای غربی تشکیل شود وچین و روسیه هم موظفند که حکام غرب را برای انجام وظایفشان در اینمورد مورد موعظه قرار دهند.
در این دیدگاه (در دیدگاه سبز), فرماندهی عملیات نظامی ارتش جهانی یا غربی اکبر, بدست خود رهبران و فرماندهان ایرانی خواهد بود و اهداف عملیات نیز بطور کامل و مطلق عبارت خواهد بود از تامین منافع ایران.
اکثریت مطلق مردم ایران نیز از اعضای پویش و جنبش سبز ایران هستند. چرا که اگر نتوانسته اند برای جنبش سبز مبارزه مسلحانه انجام دهند هم لااقل از سرکوب سبزها ناراحت بوده اند و حتی گاهی در عمق دل و وجدان خودشان برای پیروزی سبزها دعا هم کرده اند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است