تصویر عملیات نظامی جنبش سیاه و شوم ایران بر ضد حکومت امروزی ایران

جنبش سیاه و شوم ایران یک جنبش کاملا و مطلقا مخفی و پنهان است. از همین خاستگاه است که امروز آدمفروشی و ترس و ذلت پذیری روی بورس است. چشم انداز جنبش سیاه و شوم ایران ویرانی ایران است. در این دیدگاه همه حتی از همدیگر هم بدتر هستند و توهم توطئه جایگزین اراده و مسوولیت پذیری شده. اعضای این جنبش آنقدر به هم خیانت و ظلم کرده اند که حتی از همدیگر هم وحشت دارندچه رسد به دشمن. در این دیدگاه اصل بر مبارزه منفی و زرنگ بازی و خودپرستی و پنهان شدن پشت عباراتی همچون "اصلاح طلبان مناسبترین و بهترین مهره های اکبر در شرایط امروزی ایران نیستند و از خودشان هستند" و انجام کارهای تروریستی و خرابکارانه و حق کارگر را نپرداختن و کار کار فرما را به نحو احسن انجام ندادن و .... است. طرفداران حکومت خامنه ای نیز از اعضای جنبش سیاه و شوم ایران هستند. و همچنین آنهایی که در فتنه 9 دی دست داشتند.
در دیدگاه جنبش سیاه و شوم ایران, کشورهای دیگر هم همه در فکر تجاوز به ایران هستند و به فکر منافع هوسبازانه و مطامع خودکامانه خودشان در ایران هستند.
اما نتایجی که از مطالعه این جنبش به دست می آید چیست؟ واقعیت آن است که کشورهای دیگر در مقابل جنبش سیاه و شوم ایران که حتی هنوز نتوانسته اندیشه علی اکبر ابراهیمی را بشناسد و نام وی را صدا کند و بخشی از بدهی های علی اکبر ابراهیمی و جهان آرمانی مورد نظر وی را به وی بپردازد هیچگاه احساس مسوولیت نخواهند کرد و همواره به عناصر آن چه در داخل کشور باشند و یا چه در خارج, بعنوان ابزاری بی ارزش که زیاد هم لازم نمی شود نگاه خواهند کرد و اگر شرم از جنبش سبز ایران و ترس از جنبش سبز ایران نباشد با راهزنان حاکم بر ایران دست به معامله نیز می زنند و اگر هم عملیاتی نظامی بر ضد رژیم امروزی ایران انجام دهند قطعا برای تامین منافع و مطامع خودشان و انجام تجاوزهای همه جانبه در ایران خواهد بود و فرماندهی عملیات نظامی نیز با خود کشورهای مهاجم خواهد بود و حالا حالاها هم ول کن خاک ایران نخواهند شد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است