و مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین

من با بصیرت اکبر که یک بصیرت خدادادی است (فیلم سینمایی مورد نظر و مورد علاقه اکبر از حوادث پس از انتخابات سال 88 ایران) دیدم که:
در روز 9 دی سال 88 شریک جرمان رژیم آخوندی به خیابان آمده بودند و داشتند به جنبش سبز ایران تهمت می زدند. اتهام جنبش سبز این بود که پرچم امام حسین, پرچم ایران, پرچم قرآن, پرچم اسلام, پرچم کتیبه کورش کبیر, پرچم کتیبه 2010 اکبر که قرار بود پس از ورژن دوم پروپزال اکبر نوشته شود, پرچم ایران باستان و .... خلاصه پرچم بکارت حرمت همه ارزشها و مقدسات ملت ایران را مورد حتک حرمت قرار داده و آتش زده است.
در صورتی که چنین اتهامی واقعیت نداشت و جنبش سبز فقط حرمت و مشروعیت مفاسد مختلف, زیاد و سازمان یافته هیات حاکمه رژیم آخوندی را مورد حمله قرار داده و حتک کرده بود.
آنها با آن تهمتی که به جنبش سبز زدند در اصل, آن پرچمها را بعنوان سپر بلای خودشان بکار گرفتند و با آن کار زشتشان پرچم بکارت حرمت همه ارزشها و مقدسات ملت ایران را در 9 دی سال 1388 مورد حتک حرمت قرار داده و آتش زدند.
شرکت کنندگان در تظاهرات 9 دی سال 1388 پس از سرنگونی رژیم امروزی, هدف حمله های آشکار یا نهان, محدود یا گسترده و خفیف یا شدید بخشهای نظامی, انتظامی و امنیتی جنبش سبز واقع خواهند شد.
دو انتخابات پیش رو (انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری) دام حکومت امروزی ایران برای شریک جرم و سپر بلا درست کردن برای خودش است
می خواهند مردمی را که مجبور به رای دادن هستند تا مهر انتخابات در شناسنامه ها شان بخورد, از شرکت کنندگان در فتنه 9 دی بنامند و برای خودشان مشروعیت درست کنند.

اما شرکت مردم در آن دو انتخابات نه جرم است, نه سند دست داشتن در فتنه 9 دی است و نه مشروعیت بخش به رژیم فعلی.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است