اکبر مهربونه

به خدا اکبر خیلی مهربونه ها! چرا پیشنهاد سرنگونی بدون خونریزی رو نمی پذیرید؟ اگر بدون سرکوبهای بیشتر یا بدتر و بدون باز کردن پای بیگانه به ایران اکبر, خودتان دست از سر کچل قدرت ایران بردارید به شما مصونیت سیاسی می دهم تا اطمینان یابید که از شر انتقامجویی های شخصی اکبر در امان خواهید بود و محاکمات شما عادلانه و در دادگاههای رسمی کشور خواهد بود و خیلی از شما هم که در جنایتها مستقیم وارد نشده اند در دولت سایه غرق پول و طلا خواهید شد.
من فقط می خواهم که شخص اول حکومت ایران باشم و مسوولیت دولت موقت اکبر را بپذیرم و پس از چند هفته, ماه و یا سال که اطمینان یافتم اراده سیاسی اکبر در ایران اعمال شده است, حق و حقوق جهان آرمانی را بردارم و از عرصه قدرت و سیاست ایران فاصلله بگیرم.
و شما مستبدان جنایتکار بدانید که اگر داوطلبانه سرنگون نشوید و هزینه های بیشتر و بدتری نیز بر ایران و ایرانیان تحمیل کنید, در فردای سرنگونی شما از اکبر طلا (کیر اکبر) مجسمه هایی در اندازه ها, جنسها و دماهای متنوع و خطرناک ساخته می شود و برای تربیت کردن شما و اعتراف گرفتن از شما و آندسته از طرفداران, فدائیان, رابطین و نوامیستان که از شما برائت نجسته اند بکار می رود.
من چه زنده باشم و چه زنده نباشم این وصیت اجرا خواهد شد و همانگونه که با پشتگرمی به نامه اوباما به وی گفتید که اگر وی هم بیاید سریع از او اعتراف می گیرید و او هم در پاسخ به شما لبخندی و چشمکی زد, اگر در فردای پیروزی ما, بازرسان حقوق بشر سازمان ملل هم بیایند, برای آنها نیز همان پروژه اکبر طلا اجرا می شود. و آنها در آن روز نیز موظف به خندیدن و چشمک زدن خواهند بود. به فرض که خایه های اکبر را کشیدید, با رویش ناگزیر کیر و خایه های سبز چه می کنید؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است