پارتی اکبر

اگر لازم باشد باند "جنتی گوزو" را به گروه فرهنگی مهاجرانی ترجیه خواهم داد. من نمی توانم منافع جهان و جهانیان را قربانی منافع ایران و ایرانیان کنم و یا آنکه همچون محمد مختاری شهید شوم تا مشتی قلهک نشین موج سوار حق شهید مرا بگیرند و بخورند. تعقیب آرمانهای ملی اکبر نباید باعث شکست اکبر در تعقیب آرمانهای جهانشمول و جهانی اکبر شود. من نمی توانم منافع و حقوق همه مردم همه کشورهای جهان را فدای منافع ایران کنم. در صورتی که نظام حکومتی ایران با حمله نظامی اکبر تغییر کند و اختیار همه امور در دست خود من باشد, افراد و گروههایی که مبانی نظری اندیشه اکبر و ایران آرمانی و جهان آرمانی مورد نظر وی را بیشتر و بهتر _و با نام خود اکبر_ گردآوری و تدوین کرده باشند از پارتی اکبر نیز بیشتر و بهتر برخوردار خواهند شد. میزان و بستر در آن روز همان عدالت خواهد بود اما منافع شخصی اکبر هم مهم هستند و اصلا شاید تعیین کننده چیستی عدالت نیز همان منافع اکبر است. اصلا که گفته که احمدی نژاد یکی از برترین عناصر سبز نسیست و برای در هم شکستن کاسه کوزه باند خمینی وارد آن باند فاسد نشده است؟ مگر من دراینمورد اظهار نظری کرده ام؟ اتفاقا اگر پس از تغییر رژیم, احمدی نژاد به سرعت بر علیه رژیم موضع بگیرد و افشاگری های به درد بخور و قیمتی و گسترده کند احتمالا من هم اگر کمکی از دستم بربیاید ممکن است برایش انجام دهم. البته ناگفته نماند که حق الناس با من نیست و احمدی نژاد خودش باید جوابگو باشد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است