منافع مجرمین حاکم بر ما در مجرم پرورش یافتن همه ما نهفته است

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request in UNHCR aliakbar Ebrahimi Tehran_ Iran 27 March 2011



همه کشورهای عضو سازمان ملل مجرم نیستند. تدوین, قاب کردن و تابلو کردن سند جهانی حقوق بشر گنده گویی و ادعای چند کشور معدود بوده و منافع استعماری و استثماری آن نیز نصیب همان کشورها شده. اما به محض آنکه درخواست پناهندگی اکبر در سال 2005 یا 6 در آنکارا ثبت شد به فکر تشکیل "شورای حقوق بشر" افتادند تا برای خودشان شربک جرم دست و پا کنند. من نمی خواهم موضوع پروند ام در یو. ان. ایچ. سی. آر را از طریق سفارت روسیه و چین در تهران پیگیری کنم تا خدای نکرده جواب ردی سازمان ملل به من به معنی تایید مجوز حمله نظامی به غرب باشد. نمی خواهم قلم اکبر چنان ادبیاتی را طراحی و تدوین کند. من می خواهم برای زندگی ام برنامه ریزی کنم. لطفا همچون یک ابزار به انسان نگاه نکنید و خودتان بیایید در ایران با مشکلاتی که خودتان درست کرده اید بجنگید و فدا شوید. من و نظامیان کشورهای غربی, پیاده نظام حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی نیستیم. من می خواهم برای زندگی ام برنامه ریزی کنم. درخواست من از سازمان ملل جوابش چیست؟ قبولی و یا روفوضگی؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است