تایپ تدریجی و ویرایش متن ویدئوی اکبر

نیروهای نظامی, انتظامی و امنیتی کشور عزیزمون ایران, سلام. خدا قوت. من از شما می خوام حکومت ایران رو وادار کنید که حق و حقوق من رو بپردازه. من نمی خوام هیات حاکمه امروزی ایران حق و حقوق من رو بخوره ن و با این حق خوری قوت و قدرت بگیره ن و گردن کلفت بشن و به ظلم ادامه بده ن. چرا که در اینصورت من هم شریک جرم اونها خواهم بود. اما من نمی خوام همدست و شریک جرم اونها باشم. حق و حقوق من چیه؟ حکومت ایراان هم به پویش و جنبش سبز ایران حمله کرده و اون پویش و جنبش رو سرکوب فرموده و هم در جنایت ششم و هفتم دسامبر 2010 در ژنو دست داشته. هر کدوم از سران و دست اندر کااران اصلی ش هم ثروت قابل توجهی برای خودشون داره ن. من می خوام دفتر تامین منابع مالی یه سازمانی رو در ایران تاسیس کنم که در همه کشورهای جهان شعبه مرکزی داشته باشه. می خوام سران همه کشورها رو به ایران دعوت کنم و براشون سور و ساتی به راه بیاندازم فراموش نشدنی, تا وقتی که من هم به کشورهاشون می رم هوامو داشته باشن و استقبالشون از اکبر , استقبالی در شان پرزیدنت جهان آرمانی باشه. من می خوام به همه کشورها کمکهای مالی و غیره و ذالک کنم. تا بدین ترتیب خودم رو توی دل ملتها جا کنم. من باید از کل مجموعه هیات حاکمه امروزی ایران پول و ثروت بیشتری داشته باشم. چنین پول و ثروتی حق منه. چرا که نه به پویش و جنبش سبز ایران حمله کرده و اون پویش و جنبش رو سرکوب فرموده م و نه در جنایت ششم و هفتم دسامبر 2010 در ژنو دست داشته ام. پس به پولدار بودن شایسته ترم و باید از پول و ثروت بیشتری نسبت به هیات حاکمه امروزی ایران برخوردار باشم. و با توجه به اینکه اون هیات حاکمه, امروز بجای افرادی شایسته تر و خوبتر از خودشون نشسته ن و با انجام این کار به موجوداتی بد و اهریمنی تبدیل شده ن, فرصت دفاع از ایران در مقابل جهان آرمانی رو از صاحبان اصلی مقامهای ایران سلب کرده ن, خودشون هم قادر و یا مایل به دفاع نیستن و ایران رو چپاول و غارت کرده ن و این کار رو نیز با کمک شما و بوسیله شما نیروهای نظامی, انتظامی و امنیتی ایران انجام داده ن, من هم از شما دادخواهی می کنم. من به کمک شما نیاز دارم و از شما می خوام که پولهای اکبر رو از اونها گرفته و به خود اکبر برگردونید. من نمی خوام به ایران حمله کنم اما دستور حمله به ایران رو صادر کرده م و جامعه بین الملل داره به تدریج به اون سمت حرکت می کنه و من هم همه نیروها رو به میزان استطاعت خودم برای حمله به ایران تحت فشار گذاشتم. من می خوام به شما کمک کنم اما شما خودتون هم باید به خودتون کمک کنید. منافع من توسط ایران غصب شده و این موضوع موجب به خطر افتادن منافع من در همه کشورهای جهان شده. تا حدی که جهان آرمانی مورد نظر من اصلا شعبه ای در کشورهای خارجی نداره که منافعش با بحران و یا خطری مواجه شده باشه!!! و ریشه و مسبب اصلی این سوگ, کشوری است به نام ایران که وظیفه خودش نسبت به مرا محول کرده به یو. ان. ایچ. سی. آر. به همین دلیلل من همه کشورهای جهان رو برای حمله به ایران فراخوانده م . از شما می خوام لطفا قبل از رسیدن اونها, شما خودتون منافع جهان آرمانی در ایران رو تامین کنید. چرا که من تضمین نمی کنم که اونها به اون حدی و سطحی از شعور و فرهنگ رسیده باشن که عملیاتهای نظامی شون در ایران, عملیات نظامب اکبر باشه و احتمالا اونها عملیاتهای نظامی خودشون رو اجرا خواهند کرد. اونوقت فرماندهان شما و مسوولین تیم خمینی هر یک جایی , پناهی, مصونیتی , چیزی برای خودشون خواهند داشت و سختی و رنج فقط برای سیاهی لشگری که بازیچه ای بیش نبوده باقی خواهد ماند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است