سازمان ملل در حال تحلیل بردن تدریجی نبوغ, شایستگی ها و توانایی های من است

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request in UNHCR. aliakbar Ebrahimi Tehran_ Iran 27 March 2011

من یک جواب روشن, رسمی و کتبی از یو. ان. ایچ. سی. آر به درخواست پناهندگی و مهاجرتم می خواهم. یک پاسخ کتبی در برگه ای که آرم سربرگ مخصوص یو. ان. ایچ. سی. آر و مهر یو. ان. ایچ. سی. آر را نیز دارد. چنین برگه ای حداقل حقی است که معمولا _و تا جایی که من اطلاع دارم بدون استثنا_ به همه پناهندگان پرداخته شده است. اما من علی رغم دیگر پناهندگان هنوز هم جوابم را نگرفته ام. جواب سیاسی خودتان را در ژانویه 2011 دادید, جواب شفاف و قانونی ام را نیز بدهید. بعد از دیپورت از آذربایجان به شدت احساس پیر شدن و مصدومیت کردم اما هنوز هم اندک توانی برای سر و سامان دادن به وضعیت زندگی ام برایم باقیمانده است که اگر باز هم سازمان ملل مجبورم نکند که برای گرفتن پاسخم از یو. ان. ایچ. سی. آر از ایران فرار کنم و خودش جواب مرا بدهد که آیا به من پناهندگی می دهد و از مهاجرت من حمایت می کند یا نه,آنگاه می توانم برای زندگی خودم برنامه ریزی کنم و سعی کنم که یک زندگی مرفه و خوب برای خودم در ایران بسازم تا از امکان تداوم مطالعات و پژوهشهایم نیز برخوردار شوم. سازمان ملل با محروم نگه داشتن من از حداقل حق و حقوقم در حال تحلیل بردن تدریجی توان من است و اهداف مبهم خویش را با آنچه که بطور نامشروع از من غصب کرده است پیش می برد. من از مسوولین سازمان ملل و یو. ان. ایچ. سی. آر, نخبگان و سران جنبش سبز ایران اعم از اپوزیسیون یا اصلاح طلبان, از سران و نخبگان حکومت فعلی ایران و از فعالین برجسته عرصه حقوق بشر در جنبش سبز و در حکوومت فعلی ایران می خواهم که برای دریافت جوابم از یو. ان. ایچ. سی. آر اقداماتی با سرعت کافی انجام دهند تا دیگر نیازی نباشد که من برای دریافت آن جواب باز هم از ایران فرار کنم و در محیطهای کارگری کشورهای در حال توسعه ای همچون ایران که در اثر تحقیر شدن و مورد توهین قرار گرفتن مفرط دچار سرگیجه شده اند و رفتار مودبانه, احترام آمیز, شاد و مملو از تقدیر و شکرگزاری کارگری که مثل خر هم کار می کند برایشان عجیب و مشکوک است, مورد تحقیر قرار بگیرم. امروز هنوز هم کمی از سلامتی و نیروی جوانی ام در من باقی مانده است و هنوز هم می توانم ابتدائیات را بسازم و اهداف عالی و جهانشمول خویش را پی گیری کنم. اما اگر جوابم را برایم دی. ایچ. ال. نکنند و من برای آن باز هم مجبور به فرار از ایران شوم, شاید سازمان ملل بطور کامل به هدف خویش برسد و من بطور کامل نابود شوم و از بین بروم و نتوانم جهان آرمانی را بسازم و سازمان ملل هم مجبور نشود که استانداردهای خویش را تا حد آبرومندانه ای که بتواند گزارشی از عملکرد خویش به جهان آرمانی ارایه کند ارتقا دهد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است