فرصت حکومت ایران محدود است

ضمنا فرصت فرماندهان ارشد نظامی, انتظامی و امنیتی کشور برای تشکیل جلسه اکبر و شرکت در جلسه اکبر و فرصت زن و بچه های ائمه جمعه و دیگر اعضای هیات حاکمه امروزی ایران برای اعلام برائت از نان آورهای خویش فقط تا قبل از انتشار متن ویدئوی اکبر است. وگرنه ممکن است که هم خودم بکنم و هم بدهم جوانان همین مملکت بکنندشان تا مشکل حل شود و دیگر نیازی به تداوم بیشتر و بدتر پروژه سی ساله حراج ایران نباشد. من هنوز هم دارم مطالباتم را بطور خوشبینانه مطرح می کنم و با زبان خوش می گویم که بودجه تشکیل سازمان اکبر و نمایندگی های آن در اقصی نقاط جهان را بپردازید. اما فردا هم مطالباتم را بطور خوشبینانه پیگیری می کنم و هم بطور جدی, مصرانه و غیرقابل بازگشتی خواهان حذف هیات حاکمه امروزی ایران از عرصه سیاسی ایران می شوم و در این راستا دست به حملات ناخوشایند و مداوم نیز می زنم. فکر نکنید که اگر مرا به سیاست بکشانید و سعی کنید که مفاسد خویش را در پس پرده چنین نمایشهایی پنهان کنید زیاد بهتان خوش خواهد گذشت. من حق و حقوقم را بی سر و صدا می خواهم. اما اگر متن اولین پیام ویدئویی اکبر تایپ شود دیگر فرصت شما برای مورد حمله قرار نگرفتن از جانب جهان آرمانی اکبر تمام است. لازم به ذکر است که بدلیل عدم دسترسی به دوربین و عدم تسلط به تکنولوژی های پیشرفته ارتباطی, تصویر و صدایی از این پیام ویدئویی قرار نیست که منتشر شود و فقط متن آن منتشر می شود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است