به زودی بیشتر توضیح خواهم داد

در مسابقه مرده خوری اراذل و اوباش بر علیه اصلاح طلبان من خودم اول هستم। هیچگاه در مقابل سران اصلاحات و ااصلاح طلبان نایستاده ام و حتی منتقد ایشان نیز نبوده ام. من هیچگاه کمتر از گل به ایشان نگفته ام و نخواهم گغت. من فقط در مسابقه مرده خوری اراذل و اوباش شرکت کرده ام تا از اراذل و اوباش عقب نمانم.
جرم اصلاح طلبان جدی گرفتن اراده اراذل و اوباش
(قهرمانان باالقوه ای که در لابه لای مردم مخفی شده اند تا امروز که خطر و آزمون و چوب و چماق و میخ و سیخ هست و باید هزینه نامبر وان بودنهای خویش را پرداخت مدعیات و مطالبات حداکثری شان معلوم نشود)
مبنی بر تغییر رژیم که به گفتمان اکثریت مطلق جامعه نیز تبدیل شده بود و زیاد اهمیت دادن به آن اراده و گفتمان و همراه شدن با آن تا حد ایثارگری و فدا شدن بود.
آن روزهایی که سران اصلاحات را می پرستیدم داشتم منافع, استقلال و تمامیت ارضی ایران را با پارتی بازی به منافع جهان آرمانی ترجیح می دادم که از این بابت از خودم, از خدا و از همه اهالی جهان معذرت می خواهم.
این یادداشت را چند روز دگر ویرایش می کنم..

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است