من شریک جرم حکام امروز ایران نیستم

من شریک جرم حکام امروز ایران نیستم. نمی خواهم که حق و حقوق اکبر و "منافع جهان آرمانی اکبر در ایران" توسط حکام و مقامهای مسوول امروز ایران غصب شده باشد و آنها با حق و حقوق من قوت گرفته باشند و ظلم کرده باشند. من خواهان حمله به آنها هستم.
من ارتشها و سازمانهای نظامی و امنیتی اکبر در کشورهای غربی را برای حمله های سازمان یافته, ضربتی و ویرانگر تجسسی به آفیس ها و کاخهای حکام و مقامهای مسوول امروز ایران فرا می خوانم.
مجوز حمله باید با بازداشت, شکنجه و بازجویی از خود آنها گرفته شود.
هدف نهایی از حمله در فعلا, تعویض کامل هیات حاکمه امروز ایران و شناسایی و بازداشت خشونت بار و حتاکانه وفاداران به رژیم کنونی و اجرای نرم بازجویی ها و پرونده یابی های برنامه ریزی شده و سازماندهی شده است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است