خدایا, جنبش سبز را از شر سران اصلاحات ایران مصون بدار

خدایا, جنبش سبز ملت ایران را از شر سران اصلاحات ایران مصون بدار. خدایا, نسبت به صورتحساب جنبش سبز با سران اصلاحات آگاه باش. خدایا در دهه گذشته من آواره و متواری بودم. عمر و جوانی من در رژیم جمهوری اسلامی ایران از بین رفت و مهاجرانی, خاتمی و موسوی نیز سالها عضو آن رژیم و از مسوولین رسمی ایران بوده اند و موظفند که جوانی و بهتربن سالهای عمر مرا به من برگردانند. اما من باز هم در راه تامین منافع ایران گام برداشتم و ایثارگری کردم. به حداقلها قانع شدم و هر آنچه از خوبی ها در خودم و در دیگر اعضای رسمی پویش سبز ملت ایران سراغ داشتم به سران اصلاحات که برای عبور از فیلترهای شورای نگهبان اجازه مخصوص داشتند نسبت دادم. خدایا سران اصلاحات را کمک کن که بتوانند حیثیت خویش را اعاده کرده و انتقام پویش و جنبش سبز ملت ایران را از هیات حاکمه امروزی ایران بگیرند و وظایف خویش را در قبال تک تک اکبرهای سبز مردم ایران انجام دهند. خدایا, سران اصلاحات را از ننگ سازش با هیات حاکمه امروزی ایران مصون بدار.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است