در امور داخلی ایران دخالت نمی کنم و خواسته هایم از حکومت ایران حداقلی است

ای هیات حاکمه امروزی ایران,
من نمی گویم که به مردم ایران ظلم نکنید. من نمی گویم جنایت نکنید. من نمی گویم مفعول چین و روسیه نباشید و دنیا را با سیاست غیر مسوولانه سفله گری به هم نریزید. من نمی گویم که پویش و جنبش سبز ملت ایران را در 31 خرداد سال 88 مورد حمله قرار ندهید. من نمی گویم که سخنگویان و نمایندگان اصلی ایران را مورد سرکوب و تبعید و بازداشت و بازجویی قرار ندهید و خودتان را بجای ایشان سخنگویان و نمایندگان ایران ننامید.
هر غلطی که می کنید به خودتان مربوط است و به همه مردم ایران و نخبگان شناخته شده جامعه فرهنگی, هنری و سیاسی ایشان. اینگونه نیست که اول از همه و فقط و فقط به علی اکبر ابراهیمی مربوط باشد. مسایل و اختلافات متنوع و بی پایانشان (مسایل و اختلافات بی پایان ایرانیان) به خودشان مربوط است و به اکبر, مخاطب اکبر و جهان آرمانی اکبر مربوط نیست.
من فقط می گویم که مرا شریک جرم خودتان ندانید و از من کمک نخواهید و با خوردن حق و حقوق من قوت و قدرت نگیرید تا من در ظلمها و جنایتکاری هایتان شریک نباشم و حق و حقوق مرا به خودم بپردازید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است