برگزیدن دکتر عطا الله مهاجرانی از اشتباهات اکبر نبود, از افتخارات اکبر بود

من همین دیکتاتور (مهاجرانی) را برای امروز ایران می خواهم حتی به استقلال و تمامیت ارضی ایران هم رحم ندارد. هر چند که ان خواست و اراده در وی مخفی است و می خواهد مرا که شخصیت برجسته فرهنگی هستم, مقام ارشد امنیتی معرفی کرده و خودش را بعنوان شخصیت فرهنگی جا بزند.
آقای مهاجرانی, بیش از پیش با استقلال و تمامبت ارضی ایران بازی نکن و سهام اکبر های سبز ملت ایران از پویش و جنبش معقول و غیورانه ملت ایران را نیز از اطرافیانت در ایران و لندن پس بگیر و به خود اکبرهای سبز بپرداز।
شما در ماههای پس از انتخابات چیزی گفته بودید که مضمونش این بود: "حمله مغول و روس را تاب آورده اند, پس حمله غرب هم خوب است......" آقای دکتر, بعید می دانم آن اظهارات شما از دایره رصد عقابان تیز بین خامنه ای و رفسنجانی در کیهان خارج بوده باشد اما بگویید چه نفعی برای کیهان دارد که آن اظهاراتتان را در مقابل ویدئوی شماره دوی شما در روزهای اخیر برجسته نمی کنند!!!؟
من نمی خواهم با ایثارگری های کله پوکانه _از نوع ایثارگری ها و خوبی کردنهای پدرم به دیگران_ و با انجام خدمات بیش از پیش برای پویش و جنبش سبز ملت ایران, این تصور و توهم را برای نمک نشناسان و مفت خورها بوجود بیاورم که وظیفه ها و مسوولیتهای بیشتری نسبت به دیگران دارم و حتی مسوولیتهای ویژه ای نیز دارم।
من نمی خواهم مجری "اراده مخفی" دکتر مهاجرانی برای زیر پا گذاشتن استقلال و تمامیت ارضی ایران باشم. و تا زمانی که حداقل یک میلیون نفر در ایران "با شعار زنده باد اکبر" کشته نشده اند, قبل از مسوولین اصلی که حکام غرب, حکام ایران و رهبران جنبش سبز هستند مسوولیت ویژه ای برای خودم در قبال جنبش سبز ملت ایران _که رهبرانش نام, تصویر و صدای مرا به تاسی از حکام غیر منتخب ایران امروز قلمبه قورت داده اند_قایل نیستم من فقط در پی منافع جهان آرمانی اکبر در ایران هستم. اگر می خواهند که من مجری اراده مخفی دکتر مهاجرانی در ایران مبنی بر زیر پا گذاشته شدن استقلال و تمامیت ارضی ایران شوم اول باید کاری بکنند که جواب ردی درخواست پناهندگی من از یو. ان. ایچ. سی. آر برایم دی. ایچ. ال شود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است