خدایا, اکبرت را برای نان شبش به جنگ با هیولاها فرستاده اند, اما باز هم شکرت

احتمالا در اواسط هفته اول بهمن ماه, یادداشتهایی منسجم را که تهیه شده است منتشر خواهم کرد.
////////////
آنهایی که هشت سال مسوول قدرت ایران بوده اند حق توافق سیاه با شیاطین را ندارند.
////////////
اصلاح طللان اولش خوب بودند اما پس از آنکه مردم نتوانستند ایشان را نجات دهند به فکر خیانت افتادند و پیشنهاد شرکت در انتخابات در قبال آزادی زندانیان سیاسی را مطرح کردند. و من احساس خطر کردم و باز هم مجبور شدم برگردم.
////////////
اگر به "حرف حساب" های من پاسخ داده نشود, طی یکی دو ماه آینده از خط قرمزها عبور می کنم و هر صدمه ای که ببینم سازمان ملل مسوول است.
////////////
اگر اصلاح طلبان و اپوزیسیونیان پست هستند و لجن, اصولگرایان از آنها هم پست تر و لجن ترند چونکه ایشان آنها را به لجن و رذالت کشانده اند. پس مقصرند. اما مسوول نیستند. چونکه زورشان زیاد است و مسوولیت را نمی پذیرند و پاسخگو نمی شوند و فقط قدرت قلمبه را می پذیرند و سرکوبگر می شوند. مسوولیت پستی و رذالت اصلاح طلبان و اپوزیسیونیان بطور پنهان به مردم تحمیل شده است که به داد مظلوم نشتافتند و با سکوت یا نعره هایی برای توجیه ترس خویش ظالمان را یاری کردند و امتیاز سخنگویی به ظالمان بخشیدند تا ظالمان به نمابندگی از ایران به اکبر بگویند که به اکبر حقوقی تعلق نمی گیرد.
///////////
هیچ یک از ما نمی توانیم ادعا کنیم که رهبر یا صاحب امتیاز پویش و جنبش سبز ملت ایران بوده ایم. تو فقط علی اکبر ابراهیمی آرمانی و کامل ایران بوده ای و بس.
///////////
من که در فاجعه ششم و هفتم دسامبر سال 2011 ژنو سوییس دست نداشته ام چرا باید نسبت به موجوداتی که در آن توطئه شیطانی دست داشته اند از رفاه کمتری برخوردار باشم؟ گویا حرف حساب جوابی ندارد بجز همان بلاهایی که در ژانویه 2011 بر سر بشر آوردند. آیا بجز خشونت و عصیان راه دیگری نیز برای انسان معاصر متصور است؟ من هنوز هم به حداقل راضی و قانع هستم و آنقدر صبورم که حاضرم تلخی و رنج دل بریدن از دلبستگی ها و وابستگی های زیادی که در ایران دارم را بپذیرم و با "علی اکبر ابراهیمی آرمانی و کامل" به غرب مهاجر کنم. آنقدر صبورم که قصد دارم با مهاجرت به غرب, فرمان تاریخی خویش را قاب بگیرم و تماشا کنم. بیایید حق و حساب مرا بپردازید. بد دردسری می شوم برایتان ها!

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است