چرا حکام غربی بجای اکبرهای سبز ملت ایران در سال 88 مورد حمله قرار نگرفتند!؟


من بیش از ده سال است که اعلام کرده ام:
دعوت کننده, میزبان, تقدیرگر, حامی, ضامن و خونخواه و منتقم
حماسه سازان 25 خرداد سال 88 و اکبرهای سرکوب شده و اکبرهای کشته شده سال 88 ایران
که خانواده فرهنگی اکبر هستند هستم.
اما چونکه جامعه فرهنگی, هنری و سیاسی ایران معاصر آنگونه که باید و شاید دراینمورد مرا همراهی نکرده اند و بخشهای سهمگین و زیادی از خلا انجام وظایف ایشان را من خودم پر کرده ام, نتوانسته ام آنگونه که بایسته و شایسته است در خدمت خانواده نسب ی خودم و دوستان و آشنایانم باشم و از این بابت از سرورانم که پدران و مادران دوستان و آشنایانم هستند و از پدرم صبرعلی ابراهیمی و از مادرم معذرت می خواهم.
همچنین من به سهم خودم از خانواده های اکبرهای سرکوب شده و اکبرهای کشته شده سال 88 ملت ایران معذرت می خواهم و در راه آرمانهای آن بزرگواران گام برخواهم داشت و نسبت به انتقام گیری از مستبدین جنایتکار حاکم بر ایران امروز متعهدم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است