شناسایی خائنین و شناخت خادمین

اخیرا واژه ها و عباراتی همچون "معمار جنگ کثیف" و "تمامیت ارضی" و .... در رسانه های فارسی زبان ایران معاصر مشاهده شده که توضیحاتی در اینمورد ارایه می شود. دو دسته را معرفی می کنم که خیانت کردند به کشور و هنوز هم از اینکه ما خیانتهایشان را حماقت نامیده ایم خوششان می آید تا حدی که خودمان را متهم می کنند.
و اما معرفی باندهایی ایرانی که علیه ایران جنایت کردند:
یک دسته آنهایی که در آستانه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ایران به کمتر از سرنگونی رژیم استبدادی کشور رضایت ندادند اما بیانیه ای روشن که در آن نام یا مشخصات انسانهایی که باید هزینه "تغییر سرخ" را بپردازند مشخص شده باشد نیز از آنها ندیدیم! برای مردم نیز ارمغانی بجز لعن و نفرین نداشتند که بخواهند منتظر حمایتهای معجزه آسایی همچون قیام امواج توده های مردمی باشند.
و دسته دوم نیز خود دار و دسته رژیم بود. که ما به حداقلها قناعت کرده بودیم و حداقلها را تعریف و تبیین کرده بودیم و طیف های مختلفی را به مشارکت و همکاری برای خدمت به کشور فراخوانده بودیم و داشتیم کشور را به سمت گذار به دمکراسی پیش می بردیم. اما حتی حداقلها را نیز برای ما زیاد دیدند و تحملمان نکردند و سعی کردند تنها آرمانمان "سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی" باشد.
اما من به امنیت و تمامیت ارضی کشورم می اندیشیدم. من نمونه هایی از گروههای مختلفی که دور خامنه ای بودند را دیده بودم و جبهه خامنه ای را می شناختم و می دانستم که اگر منافعشان به خطر بیفتد کشور را به آشوب, خاک و خون و به آتش خواهند کشید. من منافع کلان ملی و تاریخی ایران را در نظر داشتم و به آنها اعلان جنگ ندادم و آنها را به همکاری فراخواندم. اما آنها خودشان نخواستند. آنها خودشان فراخوان ما پانصد هزار نفر را نپذیرفتند و پندار, گفتار و رفتار ما را با نیات شیطانی خودشان فهمیدند و تعبیر, تفسیر و تبیین کردند.
آقای خاتمی در میان ناسیونالیستهای ایران معاصر برترین پتانسیل قابل بحث در اینجا و اینک (برترین پتانسیل باالفعل) است.
در مورد دسته بندی هایی که در سطور بالا انجام دادم به یک متر و معیار استناد می کنم:
دسته های سیاسی ایران معاصر بخصوص مستبد ترها و دیکتاتورترهایش اگر توسط علی اکبر ابراهیمی سر نگون شوند نه تنها زیاد ناراحت نمی شوند بلکه حتی کمی هم خوششان می آید. اما اگر قرار باشد توسط یکی از رقبای خویش در داخل یا خارج سرنگون شوند حتی حاضرند ایران سرنگون و ویران و نابود شود اما عرصه را به نفع دسته مقابل خویش خالی نکنند.
امضا: باران تهوع

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است