....

وقتی که نه جناح حاکم در ایران تسهیلاتی برایم فراهم کرده و نه جنبش سبز و اپوزیسیون خارج از کشور و وقتی حکومت ایران بلایی بر سر اپوزیسیون و جنبش آورده که حتی نمی توانند یک بلیط و ویزا و اقامت ساده برای رهبر خویش فراهم کنند رسیدن من به امکانات و تسهیلاتی جهت تامل و اندیشیدن به چگونه رهبری کردن جنبش سبز ملت ایران در اولویت است و حتی از امنیت ایران نیز مهمتر است.
این یادداشت باید در موج یادداشتهای جدیدم مطرح شود و در اینجا فقط کلیاتی از آن افشا شد. دیگر هر چقدر هم که خودشان را بترکانند باقی سورپرایزهای عید نوروز را افشا نمی کنم. یعنی دیگر رمقی برایم باقی نمانده. رهبران ایران دارند به سختی روی خطابه های سال نو کار می کنند. اما من باید کار کنم. باقی طرحها را تا چند روز بعد از عید افشا نمی کنم. فقط بگویم که قصد دارم این بهار را در منطقه ای خوش آب و هوا, غیر از ایران سپری کنم. اگر ایران طرحی در این زمینه دارد به نفع خودش است که هر چه زودتر رو کند. من می خواهم به غرب مهاجرت کنم. فقط همین.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است