رسانه های فارسی زبان ایران معاصر این پیام را بشنوند و منعکس کنند

خدایا جنگ و دعواهای میان فعالین سیاسی ایران معاصر را به اختلاف نظر,
اختلاف نظرهای میان ایشان را به مناظرات و رقابتهای سیاسی
و رقابتهای سیاسی ایشان را به همکاری با هم برای نوکری "اراده قدرت ملت" ایران
تبدیل کن.
.
ضمن آرزوی تحقق بهترین دعاها در مورد ملت خوب ایران و شهروندان تهران و حومه آمادگی خودم _طی روزها و هفته های آینده_ برای کارهای روز مزد, اعم از عملگی, خدماتی, نظافتی و غیره با حقوق روزی 15 هزار تومان را اعلام می نمایم.
علی اکبر ابراهیمی
http://www.forcriticism.blogfa.com/
.
توضیح:
رسانه های فارسی زبان ایران معاصر فکر کردند من می خواهم پولهایی را که از بودجه کشور آمریکای بی گناه و از پول نفت ملت بینوای ایران می گیرند از دستشان بگیرم, حتی ترسیدند آگهی حمالی ام را منتشر کنند. نخبگان خودشان نیز جرات نکردند زنگ بزنند و کار سفارش دهند. این فرصت موقت تمام شد. من خودم بدون منت رسانه های ایرانی امروز رفتم در یک شرکت کار روزمزد پیدا کردم و ثبت نام کردم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است