من و تمدن غرب احترام و امنیتمان از امنیت و منافع مالی چین و باند خامنه ای مهمتر است

خدایا تمدن غرب از تعطیلی مطالعات و تحقیقات من و از فرسایش نبوغ و استعدادهایم چه سودی می برد؟ هیچ. خدایا غرب می خواست حقوق بشر را به من بپردازد اما دستش بسته بود و با زبان بی زبانی به من علامت می داد که استقلال ایران را نجات ببخشم و اجازه ندهم کسی به نمایندگی از من و یا ایران حرف مفت بزند. خدایا غرب می خواست قدرت خودش را با اصرار بر اینرسی سکون به من بدهد اما غرب, تمدن خوبی نیز هست.
خدایا من نمی پرسم که چرا اعضای موج سوم (پویش نیم میلیونی دعوت و حمایت از خاتمی که صاحبان و نمایندگان اصلی ایران بودند) و ستاد هشتاد و هشت سرکوب شدند و انگیزه ها و استعدادهایشان مورد فرسایش و مورد نا شکری و نا سپاسی و قدر نشناسی قرار گرفت.
خدایا استقلال, آزادی و پیشرفت ایران برای که ضرر داشت؟ چرا می گویند خدا نخواست؟ چرا می گویند خدا خواست؟ با چه حقی از قول تو حرف می زنند؟ خدایا چرا خاتمی و موسوی رهبر و رییس جمهور ایران نشدند تا استقلال و دیگر حقوق و آرمانهای ایران حفظ شود و در اثر خیانت باند جنایتکار خامنه ای تباه نگردد؟
خدایا من می خواستم سوغاتی "خبر موفقیتهای علمی ام در غرب" را برای ایران بیاورم تا ایران خوشحال شود و می خواستم مقاله "مبانی رقابتهای انتخاباتی مطلوب" را بنویسم. اما اراده ای شیطانی به نمایندگی از تمدن غرب مانع شد و هموطنان من در ایران (اعم از نخبگان و یا عوام) در مقابل هم ایستادند و به هم صدمه زدند و آسیب های غیر قابل جبران به هم رساندند. من از بابت برادر کشی ایرانیان متاثر, متاسف و غمگین شدم.
خدایا من در اینجا و اکنون در اینمورد شکایت و نفرینی ندارم و آرزو نمی کنم که ای کاش تمدن غرب نیز به همین مصیبت و چندین بلای زمینی و آسمانی دیگر دچار شود. چرا که ایران و غرب خودشان به اندازه کافی کس و کار و توپ و تفنگ دارند و من نیز از جانب هیچکدامشان نمایندگی ندارم و نمی خواهم در مسایل و اختلافات سیاسی ایران و غرب دخالت کنم. خدایا من در اینجا و اکنون در اینمورد شکایت و نفرینی ندارم و آرزو نمی کنم که ای کاش تمدن غرب نیز به همین مصیبت و چندین بلای زمینی و آسمانی دیگر دچار شود. این سکوت نیز از ترس تروری که خودکشی اعلامش کنند نیست. خدایا من حتی حقوقم مبنی بر خانه, ماشین, ورک شاپ, پکیج مهاجرتی, بودجه جهان آرمانی و عمر از دست رفته ام را نیز فعلا و در اینجا و اکنون نمی خواهم.
اما ای خدایا, از تو می خواهم تمدن غرب شرایط مهاجرت من به غرب را تسهیل و فراهم نماید و من بتوانم ضمن برخورداری از عزت و احترام به غرب بروم و از رفاهی برخوردار شوم که لااقل وقتم در اختیار خودم باشد و بتوانم که اگر خواستم به مطالعه و پژوهش بپردازم. خدایا شکرت.
بازیچه, دوستدار و پرستنده تو
امضا: علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است