هدف من روشن است

هدف و کار من و دستیارانم در جوامع علمی, فرهنگی و هنری تبیین چگونه باید بودن هویت جهان آرمانی است.
هدف و کار من و دستیارانم در جوامع علمی, فرهنگی و هنری تبیین چگونه باید بودن هویت جهان آرمانی است. ما وقت دخالت در اختلافات مالی و سیاسی معاصرین را نداریم. هدف ما روشن است. دستیاران من هم به غایتهایی در دور دست می اندیشند و تئوری پردازی می کنند و هم به واقعیتهای پیش رو می نگرند و تولیدات علمی فرهنگی, هنری قابل تصور امروز را در اینجا تحقق و تعیین می بخشند. یکی از این تولیدات نیز شعر است. و ترانه هایی که خواننده های علاقمند و شایسته باید از روی شعرهای تولید شده بخوانند. و اگر شعرهای مناسبی در معرفی گنجینه های فکری من سروده شود چرا باید پیشنهاد های بهترین آهنگسازان, شاعران و تهیه کنندگان ایران را رد کنم و خودم نیز بعنوان یک خواننده به جهان آرمانی کمک نکنم؟ آینده من روشن است. چرا به ایران احترام نگذارم و بعنوان یک نابغه, دانشمند, ادیب و هنرمند به مردم معرفی نشوم؟ چرا بعنوان یک سیاسی پلید و ضد ولایت فقیه معرفی شوم؟ مگر زبونم لال و صدام نابود, ایران قدرت ندارد!؟
کار ما در جوامع علمی, فرهنگی و هنری تبیین چگونه باید بودن هویت جهان آرمانی است.
هدف و کار من و دستیارانم در جوامع علمی, فرهنگی و هنری تبیین چگونه باید بودن هویت جهان آرمانی است. علی اکبر ابراهیمی به "ایرانی جماعت" مبارزه سیاسی بدهکار نیست. خودشان بروند وظایفشان مبنی بر مبارزه را انجام دهند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است