مرگ بر هر کسی که چشم دیدن "این" را ندارد

مرگ بر توده های جنایتکار و خونخواری که در باند خامنه ای هستند
و درود بر ملت ایران و زنده و پاینده باد ایران
امضا: علی اکبر ابراهیمی صاحب و سخنگوی پایگاه شهید کلاهدوز, اسلامشهر و ایران
آدرس: شورای شهر اسلامشهر
تذکر به جاسوسانی که به میان مردم نفوذ کرده اند: شما عالیجنابانی که از فرط حسودی می ترکید و به حق نمایندگی و ولایت من اعتراض دارید چرا به اراذل و اوباش خرد و کلان و آشکار و نهانی که لبهایشان را تکان تکان داده اند و از قول پشت خط, اسلامشهر و ایران هر چه که از دهانشان در آمدنی بود (گهرهایی همچون بیانیه 22 بهمن 88) گفته اند اعتراض نکرده اید؟ چرا خودتان را نه تنها به خواب که حتی به مرگ زده بودید؟ چرا کفن پوشیده و به اسلامشهر و ایران نیز کفن پوشانده بودید تا اراذل و اوباش خرد و کلان و آشکار و نهان هر طوری که "هوسهای زودگذر" شان کشید هویتتان را بنویسند؟ راستی مگر شما نمرده بودید؟ نماینده دار شده اید؟ اگر در سیاهچالهای خامنه ای پوسیده بودم و هر روز هم اعتصاب غذا می کردم چه کار برایم می کردید؟ چرا نباید با شیطان پیمان نامه امنیتی می بستم و شیطان را از امتیاز در امان بودن از حمله های مستقیم من در کوتاه مدت بر خوردار می کردم؟ احوالم را نپرسیدید و نمی پرسید, من هم احوالتان را نمی پرسم. در کار اراذل و اوباش خرد و کلان و آشکار و نهان دخالت نکردید, در کار من هم دخالت نکنید. از شکوه و جلال نبوغ خدادادی, ایده ها و پژوهشهایم شرم دارم که بخواهم در مورد اختلافات خانوادگی ملت سیاسی ایران دخالت کنم.
امضا: ماهواره بر سیمرغ

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است