من رهبر جنبش سبز ملت ایران هستم

من رهبر جنبش سبز ملت ایران هستم اما جنبش سبز بدلیل مسایل امنیتی و به دستور خود من به خاتمی, موسوی و کروبی ابلاغ کرده است که این موضوع را اعلام نکرده و در صورت لزوم تکذیب نیز بنمایند. البته مردم باور نخواهند کرد. مردم می دانند که من رهبر اصلی جنبش سبز هستم و بخاطر همین هم هست که رژیم جرات بازداشت مرا ندارد.
امضا: علی اکبر ابراهیمی
امیدوارم از دست من ناراحت نشی. من اینا رو گفتم که اگه یه وقت پایگاه مردمی نداشتم و دنیا منو قبول نداشت و به اندازه سینه چاکان اصلاحات (سینه چاکان آرمان خاتمی!؟) در جامعه مطبوعاتی _ صبحونه, ناهار, شامی ایران مقبولیت اجتماعی و پایگاه مردمی برای جنبش نساختم و رای جنبش رو بالا نبردم بگن خودش بد بود و نگن خاتمی و آرمانهایش بد بود. باور کن, من اونقدر وقت و حال و حوصله ندارم که منتظر ایمان آوردن عقل کل بمونم. به اندازه کافی بخاطر استقلال, آزادی و حقوق هسته ای ایران خودمونو پیش جهان خراب کردیم, امروز پاسخمون به جهان چیست!؟ بزرگترین شانسی که همیشه آوردیم این بوده که جهان سوالی از ما نمی پرسه. آیا اینهمه حماقت کافی نیست؟ من دارم می روم و باید بروم,
تونیز خودت باید تصمیم بگیری.
خدا حافظ.
امضا: رهبری که حتی افتخار نداد حقوقش را از کشور و ملت خودش بگیرد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است