ماه با ستاره ها درغروب سیزده به در

.

الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت لکم حجتی.

هر که من مولای اویم, امامی که در آثارم معرفی کرده ام مولای اوست.

امشب در مقابل سفارت امریکا در خیابان طالقانی تهران به منظور دفاع از قطعنامه 2290 حداقل پنج دقیقه تحصن خواهم کرد و خوش خواهم گذراند. با چشمهای خردلی براق و روشن, پیراهن خردلی, کاپشن سفید و شلوار لی آبی. کتونی آم قشنگ نیست نمی گم.

ساعت هفت و سی دقیقه عصر به ایستگاه متروی کرج می رسم و از آنجا به سمت صادقیه, خمینی و طالقانی حرکت می کنم. هر وقت رسیدم حداقل پنج دقیقه سرتاپای لانه بی صاحب قدرت پلید و بی شرف را برانداز خواهم کرد. دارم میام عزیزم.

ایرانیان معاصری که به غیرتشان برخورده است و حس می کنند از جانب من بهشان تجاوز شده,

ایرانیان معاصری که می خواهند از من بعنوان میانجی با اختیارات مطلق در ساختار حکومتی قدرت متمرکز دعوت بعمل آورند,

ایرانیان معاصری که نیازی به جنگجویی های من ندارند و اقدامات علمی فرهنگی ام را بعنوان آمدن به عرصه می شناسند,

ایرانیان معاصری که می خواهند حقوق مرا بپردازند,

ایرانیان معاصری که می خواهند پنج میلیون تومان از حقوق مرا بپردازند,

ایرانیان معاصری که می خواهند مال من را بخورند,

ایرانیان معاصری که می خواهند مرا برای حمله به سفارت آمریکا (یکی از کشورهای متحد جهان آرمانی) تحریک کنند

و خلاصه.... .

امضا: سرمایه ای که متعلق به ایران, اسلام و قرآن نیست و اگر هم باشد فقط متعلق به ایران, اسلام و قرآن نیست.

یا به عبارت دیگر جهانی که صاحب حقوق و منافع خویش در ایران است.

و یا بعبارت دیگر

علی اکبر ابراهیمی

.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است