حریم ایران, زمین و انسانها را پاس بداریم

خبر خوش: من امروز پس از بیست و نه ساعت, بدون اینکه هیچ چیزی از هیچ کسی گرفته باشم و با قناعت به همون چند قطره اشکی که از خودم گرفتم اعتصاب غذام رو شکستم. امشب از آنکارا به اسکی شهیر بر می گردم.
دستاوردهای این تصمیم: من اعتراضم رو با صدای بلند مطرح کردم و اگه قرار بود کسی چیزی بشنوه شنید و اگه قرار بود شرایطی تغییر کنه تغییر کرد. و از خشونت ورزی سهم و نقش من همین که در این بیست و نه ساعت انجام شد باشه کافی است. دو: ضمن اینکه از خدا خواستم خودش به زودی خواستنی ترین آرزوم یعنی مرگ رو به شکلی بی صدا نصیبم کنه از گزینش مرگی که ممکن بود توهین به ایران زمین و انسان باشه گذشت کردم. سه: آب دهانم خون آلود شده بود و من اجازه ندادم اشکم نیز خون آلود بشه. جامعه خودش دچار درد و غم بود و من درد و غم مضاعف برای جامعه ایجاد نکردم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است