هیچگاه

آقای خاتمی خواست من رییس جمهور شدن شما و یا آقای مهاجرانی بود. اما افسوس! من می دانم که شما هیچگاه پارتی بازی برای دشمن به راه نینداختید. اما پارتی بازی برای دوست چرا به راه نینداختید! این را نمی دانم. شاید مقاله مبانی سیاست خارجی مطلوب شاید ورژن دوم پروپزال و شاید بسیاری از دیگر آثارم را ندیدید. نمیدانم! موظف به دانستن بیش از این نیستم.
لطفا حداقل دیگر از ضمانت و شفاعت نیز نگویید, چرا که مسوولیت نمایندگی نام کشور دوست را نپذیرفتید و یا اجازه ندادند که بپذیرید. و این نام به ابتذال کشیده شدنی نیست. و دوست سراپا زخمی و مجروح فروخفته در بستر خونین مرگ پاک و منزه از آن است که خود نمایندگی نام این کشور سیاه و جهنمی را بیش از این بپذیرد. مایل نیستم در کنار کیهان حاکم بر نظام به معجزه مبتذل نجات برسم! برای نجات من امروز خیلی دیر شده و نجات برای من بهانه ای بیش نبود تا به ذکر نام و یاد تو مشغول باشم. ای عشق. مرگ بر من می گویم تا "هیچگاه" نشنوند زنده باد عشق را! ای عشق. این توده های کر و کور را تنها رها خواهم کرد. با تو به لحظه حال ابدی همین اکنون همیشه خواهم رفت. ای عشق.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است