منتظر اقدامات مثبت آفیس هستم

روز جمعه اقدام به خودكشی كردم. آفیس مرا به بیمارستان منتقل كرد. مرخص هم شدم. در بیمارستان كاملا چكاپ شدم و مشكلی باقی نماند. ضعف بدنی هم باعث شد به اعتصاب غذایم پایان دهم. چون اگر ضعیف تر شوم كسی نمی تواند به من كمك كند. وضعیت من معمولی است و قصد ندارم باز هم اقدام به خودكشی كنم. نیازی به دكتر روانشناس و دیگر بازیهای اداری نیز نیست. و فقط منتظر اقدامات مثبت یو. ان. ایچ. سی. آر آنكارا آفیس هستم
نوزدهم ماه می
امروز نوزدهم ماه می بود. امروز آفیس به من گفت هفدهم ماه بعد با دكتر روانپزشك ملاقات كنم و سپس منتظر اقدام فوری آفیس باشم. من باز هم قبول كردم
من باز هم به انشعات برگشتم و دارم به همون نه ساعت و پانزده دقیقه كار در روز با حقوق پانزده میلیون لیر ادامه می دم. امیدوارم پس از هفدهم ماه بعد اقدامات لازم از جانب آفیس انجام بشه و من هر چه زودتر از آنكارا برم

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است