افسوس

آنها مشغول
بازی نرسیدن و یا رسیدن گزارش دكتر روانپزشك به آفیس از فاصله صد متری
هستند. هنوز تاریخ مصاحبه ام با یو. ان. ایچ. سی. آر نیز تعیین نشده
اگر تا روز سه شنبه سیزدهم ماه می جواب در خواست پناهندگی من ارایه نشود من حق دارم خودكشی كنم
اگر تا روز سه شنبه ششم می دراینمورد به من اطمینان داده نشود هم قرصهایشان را بدون اجازه خودشان ترك می كنم و هم از شغلم در انشعات استعفا می دهم
امروز ششم ماه می بود. اجازه ملاقات با دكتر روانپزشك را به من ندادند. به آفیس گفتم گفتند دكتر روانپزشك برو رفتم گفتند قرص بخور خوردم و غیره. آفیس هنوز هم منتظر رسیدن گزارش دكتر روانپزشك از فاصله صد متری بود. آفیس به من گفت منتظر باش زنگ می زنیم. آفیس به من گفت این یك پروسه است انتظار جواب یك یا دو هفته ای نداشته باش. از امروز قرصهایشان را ترك كردم. فردا از شغلم در انشعات استعفا می كنم
هفتم می
دیروز هفتم ماه می از شغلم در انشعات استعفا كردم. صاحب كارم گفت اگر در آنكارا ماندم باز هم می توانم به انشعات برگردم و به كارم ادامه دهم
دوازدهم می
امروز با انشعات قبلی تماس گرفتم. تلویزیونی را كه از آنجا آورده بودم خریدم و به دوستانم در انشعات فعلی فروختم

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است