ایران اسلام و جمهوری اسلامی

اسلام
من موش آزمایشگاهی مسخره بازیچه غذا سپر بلا و یا مواد خام و مصالح مصرفی اسلام و قرآن نیستم. اسلام و قرآن به انسان بدهكاره ن
نظام جمهوری اسلامی
این نظام نتونست غرب رو دعا كنه و انعكاس این دعاهای مطرح نشده به سمت من و همنسلهای من در ایران بازنگشت. من و همنسلهای من در ایران هزینه نفرینهای نظام جمهوری اسلامی علیه غرب و نفرینهای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران رو پرداختیم. بدون اینكه خودمون خواسته باشیم
اسلام با همه خوبیها و بدیهاش یك زمانی بكار اومده و به درد بشریت خورده و خاستگاه خدمات و فواید و خاطراتی شده. چه لزوم و ضرورتی داره بواسطه تداوم حكومت نظام جمهوری اسلامی بر ایران و اصرار و تاكید بیجا و بیموقع و مفرط بر اسلام انقدر بیزاری و نفرت نسبت به اسلام پدید بیاد چرا انرژی ها استعدادها امكانات و فرصتها باید صرف دفاع در مقابل اسلام بشه امیدوارم نظام جمهوری اسلامی قانع بشه و عملا از ایران تشكر كنه و خودش خودشو بازنشسته كنه و تجربیاتش رو در اختیار نظام حكومتی بعدی قرار بده امیدوارم حكام و مسوولین نظام جمهوری اسلامی بجای غارت كشور و فرار به خارج در ایران بمونن و دو كار پاسخگویی به اتهامات و انتقال تجربیات به نظام حكومتی بعدی رو بطور موازی پیش ببره ن
ایران
ایرن تا كی می خواد با صدقه ها و باجهایی كه از انسان و شهدا و وارثان ایران می گیره زندگی كنه پس استعدادهای خود ایران كی قراره به كار بیفته ایران باید كمی هم سختی بكشه تا قدر راحتی رو بفهمه. درود بر والایان و ولی نعمتان ایران. امیدوارم در ایرن سلسله همایشهایی برای بررسی ایران بعد از دوران حكومت نظام جمهوری اسلامی برگزار بشه. وقتی غمگینم و شاد نیستم دوست ندارم در مورد ایران صحبت كنم چون اونموقع ممكنه بگن تقصیر نفس و نفرینهای انسان بوده كه دنیا با هم جمع شده و سه تا قطعنامه عیله ایران صادر كرده
مشكل ایران با اخراج و تبعید من تموم نشد و ایران امروز به حال و روز و روز و روزگاری دچار شده كه فرمولهایی شفاف اصلا دیگه موضوع بحث هم نمی تونه باشه. اصلا نیازی نیست. نیاز امروز ایران فعلا زنده موندن است و بس. اگه نیازی بود حداقل فرصت و امكان ادامه مطالعات و تحقیقاتم فراهم می شد و فرمولها رو نیز خودشون كشف می كرده ن و اون رو هم دیگه از خود من انتظار نداشته ن
من در ایران می خواستم با ادعای تلاش برای برپایی همایشهای فوق الذكر كلی پول جمع كنم و بدزدم و از ایران فرار كنم و با اون پولها بزنم توی دهن غرب و بهترین ویزاها رو از غرب بگیرم و برم به جایی كه صدای مطالبه فرمولهای شفاف علمی از جانب نخاله های خرد و كلان به گوش نرسه. اما كو همه ش شكست خوردم و موفق نشدم بیچاره غرب چی كار كنه. اگه به من بگه روفوضه ایران می گه چرا غرب به ات سوغاتی نداد بره ایران و اسلام بیاری و اگه به من بگه قبول ایران می گه چرا حقوق بگیر غرب شدی
ای ایران ای ایران بزرگ. تو رو به عزیز ترین كسانت قسم می دم یك لحظه دست از نفرین كردن بردار و برای منافع خودت هم كه شده به غرب رحم كن و غرب رو دعا كن تا انسان بتونه نفسی تازه كنه دیگه دارم خفه می شم

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است