جواب قبولی می خواهم

من منتظر اقدام سریع كافی و دقیق یو. ان. ایچ. سی. آر آنكارا آفیس در مورد تهیه حداقلهایی از تسهیلات مهاجرتم به غرب و ادامه یافتن مطالعات و تحقیقاتم هستم. پس از تحقق سریع كامل و محترمانه این حداقلها نیز غرب باید از ایجاد موانع خطرناك در راه زندگی و اراده من دست برداره و تلاشش برای تحمیل پروسه دیپورت بر من و مجبور كردن من به مطالبه حداكثرها رو متوقف كنه. لطفا همین الآن اقدام بشه
چنانچه یو. ان. ایچ. سی. آر آنكارا آفیس می خواد به همین خط مشی یش در مورد من ادامه بده و یا پندار گفتار و رفتارش نسبت به من رو تا حد كافی تغیر و ارتقا نده و چنانچه قراره این وضعیت تا روز دوم فروردین سال شمسی جدید (یعنی تا حدود هفده روز دیگه) نیز ادامه داشته باشه
من از یو. ان. ایچ. سی. آر آنكارا آفیس خواهشمندم هر چه زودتر جواب روشن و واضح و رسمی "نه" رو بطور كامل به من ابلاغ كنه و اونچه رو كه "برگه استیناف" نامیده می شه به من بده. متشكرم

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است