خطر غرب شنگول منگول

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request in
UNHCR Ankara office.
aliakbar Ebrahimi
please action Now.

من یك جواب "آری" یا "نه" روشن و رسمی از "یو. ان. ایچ. سی. آر" دفتر آنكارا درباره درخواست پناهندگی م می خوام علی اكبر ابراهیمی
لطفا همین الآن اقدام شود
باز هم ایران این شرف رو داره كه در شرایطی كه حال و روز من اینه و حال و روز تو هم اونه
با استناد به اونچه عاشورا و كربلا و امام حسین و دیگر نمادهای مظلومیت می نامه زندگی خودشو به حالت تعلیق درآورده و قول داده زندگی كل دنیا رو هم به حالت تعلیق دربیاره. ایران فقط با حیف نون معرفی كردن من به جامعه بین المل زمین و زمون رو فریفته و سیاه كرده و فقط منو با نفرت زیر پا له كرده و با وجدان خودش كاری نداره
اما غرب بی وجدان در این زمین و زمون سیاه و نفرین شده ای كه كپی رایت من از زندگی و خیر و بركت و نور و نون و صلح و سوغاتی به خودم پس داده نمی شه همچنان داره زندگی رو با آب و تاب می لیسه
شیطونه می گه علی اكبر ابراهیمی به كارفرماش گفته دنبال یه كارگر جدید بگرده و چه كارفرماش یه كارگر جدید پیدا كنه چه پیدا نكنه علی اكبر ابراهیمی می خواد چند روز دیگه دست و پای خودشو از قید و بند تعهدات شغلی ش رها كنه تا برای تغیر دادن لحنش بمنظور دفاع از خود در مقابل حمله های آفیس آماده تر بشه. معلوم نیست چرا شیطونه بی طرف نیست و در حالی كه حكم اعدام رو سازمان ملل لغو كرده اون همش از علی اكبر ابراهیمی تشكر و طرفداری می كنه و می گه علی اكبر ابراهیمی تقصیری نداره و همه این خسارتها و مصیبتها تقصیر آفیسه
جل الخالق. شیطونه هم داره با عصیان علیه خودش و با دیوونگی و حماقت_كه معلوم نیست راستكی یه یا الكی_ نجات پیدا می كنه اما جامعه خودش هنوز هم ته جهنمه. اونوقت می گن چرا خدا بده
جعبه ای در بهار
از بحث خودمون دور نشیم چی داشتم می گفتم راستی تا یادم نرفته و تا هنوز فرصت هست عید نوروز رو پیشاپیش به ات تبریك می گم
ممكنه چند روز دیگه یا چند هفته دیگه در وبلاگ من منتشر بشه
جعپه ای در بهار

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است