خطر پرفورمنس

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request in
UNHCR Ankara office.
aliakbar Ebrahimi
please action Now.

من یك جواب "آری" یا "نه" روشن و رسمی از "یو. ان. ایچ. سی. آر" دفتر آنكارا درباره درخواست پناهندگی م می خوام
علی اكبر ابراهیمی
لطفا همین الآن اقدام شود
چقدر باید به احترام تو به پای جماعت تعظیم كنم و بیام پایین و شكلك در بیاره م. پس جماعت كی می خوان به احترام تو دست از شكلك درآوردن بردارن و بیان بالا
اگه از همون اولش می دونستم یو. ان. ایچ. سی. آر برای نجات من و نافع و ویژنم تاسیس نشده قبل از نابودی جوونی م برنامه ریزی واقعبینانه تری برای نجات خودم و منافع و ویژنم انجام می دادم. آفیس امروز برای من و منافع و ویژنم خیلی خطرناكتر از هر زمان دیگه ای شده. هر لحظه كه لازم بدونم یا دوست داشته باشم با آفیس مثل خودش رفتار می كنم و یا در این رفتار تخفیف یا تشدید بكار می برم. بدهكار تعیین ضرب العجل نیستم. پرتاب غافلگیر كننده سنگ و مواد منفجره به سمت ساختمونهای یو. ان. ایچ. سی. آر بعنوان سلام و شكل درست و لازم تعامل بین من و یو. ان و دست زدن به اعتصاب غذا در صورت بازداشت بخاطر این شوخی جالب و تكرارش
حق مسلم منه
همچنین بكارگیری این استراتژی در ایران قبل از بكار بردن استراتژی سوغاتی انتقام و یا توام با اون نیز در صورت دیپورت من به ایران همچون دست بردن به سوغاتی انتقام به حقوق مسلم من تبدیل خواهد شد
هر كی جای تو می شینه موظف به حفظ امانت تو و تامین حداقلی از حقوق و منافع و ویژن منه و باید دراینمورد به تو پاسخگو باشه. در شرایطی كه هیچ كس برای نجات من و منافع و ویژنم اقداماتی كافی و موفق انجام نمی ده یا نمی تونه انجام بده من حق دارم هر كاری رو كه لازم می دونم برای نجات خودم و منافع و ویژنم انجام بده م
اونوقت اگه حقیقت تو (یعنی خود خدا) هم بیاد و بخواد با نجات من و منافع و ویژنم بره خودش كسب شرف كنه دیگه ممكنه خیلی دیر شده باشه و كمیت و كیفیت ابراز تقدیر و تشكر من براش كافی نباشه و هزینه های این كاستی رو بین همه تقسیم كنه

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است