ناجی واقعی ایران

ساقی بیار باده كه ماه صیام رفت
در ده قدح كه موسم ناموس و نام رفت
غزلهای بعدی هم شاهد بوده ن و تسلیم ناامیدی من نشده ن
آقای خاتمی مایه افتخار ملی و یك سرمایه ملی یه و باید درست و در جایگاه خودش بكار گرفته بشه
در شرایطی كه نظام جمهوری اسلامی بر ایران حاكمه و ملت ایران باز هم بطور جدی در آستانه دره انتخابات جمعی قبل از اتحاد و آمادگی قرار گرفته ن و چه بخوان و چه نخوان مجبوره ن كه بپره ن
من كاستی های رییس جمهور سابق ایران جناب آقای خاتمی رو بطور موقت نادیده می گیرم و در این یادداشت رسما از ایشون حمایت می كنم و از ملت ایران خواهش می كنم با دقت و هوشمندی ویژن آقای خاتمی رو از ایشون سوال كنن و به افرادی كه ایشون دوست داره ن و معرفی می كنن و صلاح می دون رای بده ن
امیدوارم چنین باد
ضمنا من امشب به بركت فنای پنهانی غرب به پای شرق و به افتخار این مرام و صفای بنده پرورغرب تولد پسر خدا رو كه محمد نام داره در كورگو او اینشعات جشن می گیرم
از بحث خودمون دور نشیم چی بود داشتم می گفتم كه دوست دارم
می دانم كه در كانون آرزوهای ایمانم نقش حقیقت را آفریده ای
این نقشه توست یا دام من
با آن به دیدار مصاحبه و احوالپرسی با تو می آیم
من سلام خدایی را بی سپاس نگذاشته ام و
اگر در مورد تو نیز چنین نبود همه آن سلامها بی سپاس مانده بود
همیشه همین الان در لحظه حال ابدی با تو هستم
با تو سخن می گویم
تو ای خدای یكتا
تو ای یگانه دوست من
دوستت دارم
تنها تو را دوست دارم
دو هزار و هشتمین سالگرد میلاد مسیح
مبارك باد

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است