حداقل را خواسته ام

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request in UNHCR Ankara office.
aliakbar Ebrahimi


من یك جواب "آری" یا "نه" روشن و رسمی از "یو. ان. ایچ. سی. آر" دفتر آنكارا درباره درخواست پناهندگی م می خوام
علی اكبر ابراهیمی
امروز بیست و سه آذر هشتاد و شش و چهارده دسامبر دو هزار و هفت و سی امین سالگرد تولد منه. من امروز یك بار دیگه این یاداشت درخواست جواب رو تكرار كردم
اواخر سال دو هزار و یك من یه بار اومدم و آفیس به من گفت كه قبول نیستم و توصیه كرد برگردم من هم به حرف آفیس گوش دادم و پیش از اونكه بیش از چهار پنج ماه الاف بشم به ایران برگشتم در ایران ساكت موندم تا خوب و بد و دوست و دشمن خودشونو نشون بده ن. بعد از مدتی خواستم هر كس سر جای خودش قرار بگیره اما تحملم برای ایران سخت تر شد. و ایران باز هم تلاش برای تبدیل كردن من به یه نابغه نخاله كش رو ادامه داد. و من نتونستم به ایران چنین اجازه ای رو بده م و باز هم به این نتیجه رسیدم كه نیاز به دور شدن و خلوت دارم و باید مهاجرت كنم. و با فرارم از ایران كشورم رو از خطر ارتكاب به جنایت تبدیل كردن من به یك نابغه نخاله كش نجات دادم._ این یه جمله پاسخ من به سوال یو. ان اه و مصاحبه دیگه یی رو لازم نمی بینم._من می خواستم مثل یه آدم معمولی به سفر بره م اما این حق بطرز پیچیده ای از من سلب شده بود
قیافه م به آدم حسابی یا نمی خورد و در تهران نتونستم ویزایی غربی بدست بیارم. در نهمین روز هفتمین ماه دو هزار و شش اومدم و یكبار دیگه درخواست پناهندگی م رو تكرار كردم اما هنوز دقیقا نمی دنم كه چرا این بار همون حداقل هم داره ازم دریغ میشه
یك جواب روشن و رسمی آری یا نه از جانب آفیس حداقلی یه كه آفیس موظف به ارایه اونه
و لزومی نداشته كه بخاطر این حداقل من انقدر تحقیر بشم و منتظر بمونم. من هنوز هم منتظر جواب هستم و عاشق چشم و ابروی آفیس هم نیستم و اگه پول و وقت و مرخصی ساعتی م رو صرف این آفیس حیف نون می كنم بخاطر اینه كه اون قدرت رو در اختیار گرفته و در جایگاه مرجع نشسته و من یه درخواست پناهندگی به این مرجع ارایه داده م و برای جواب اون به آفیس مراجعه می كنم
تولدم مبارك
از پیام تبریك تركسل هم متشكرم

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است