لزوم ارتقاء استانداردها

توده ها را "ملل را" بطور جدی به نماز و روزه دعوت می كنم
دیشب صد دلار خرج كردم و خورد و خوراكمم خوبه بعضی شبهایی كه كرال تی وی پرفورمنسهای اوزه ل "استثنا و ناب و كمیاب" داره قبل از پروگره مه ساعت هشت عایشه ضیافت تنهایی شام رو با مشروب و خوراكیهای متنوع شروع می كنم و تا پس از پرفورمنس ساعت نه و نیم اون شب كرال تی وی ادامه می دم. من برای نیاز جامعه به زنده موندن من احترام قایلم و هر روز سهمم از خیر و بركت و نور و نون رو می بوسم و به نشانه احترام روی چشمام می زارم و می خورم
اما چند ساعت قبل از صبح اونا اومده بوده ن و با پندارها گفتارها و كردارهای خصمانه مشغول "سربه نیست كردن همدیگه" بوده ن و خواب من از این فاجعه تاسف انگیز به كابوس تبدیل شده بود. من برای نجات اونا از باطلاق زندگی هاشون دعا می كنم و اونا هم می تون با نماز و روزه به خودشون كمك كنن
نجاتشون بده نازنینم. من به شكرانه اینكه دیروز مشتری قبلی واحد بغلی یه مشمبا غذا و خوراكی برام آورد و دیشب تونستم به سلمونی و حموم برم و پیرهن كاموایی رو هم كه دوست داشتم بخرم و به شكرانه خیلی چیزای دیگه و به شكرانه خیر و بركت و نور و نون روزانه ای كه به من تقدیم می كنی حاضرم همه ابراز دلسوزی های تو نسبت به توده ها رو ببخشم و از اونجا كه اونا بجز فروتر رفتن در باطلاق كار دیگه ای بلد نیستن از تو خواهش می كنم اگه هنوز رمقی در تو باقی مونده برای نجاتشون اقدام كن
خودت باش و از قهر من نترس. تو مجاز به دوست داشتنی واین حق تواه. منو بكش و به حیف نونای مفت خور حروم خور استاندارد به ابتذال كش مهر بورز. اونا رو دوست داشته باش ای انسان سفید و مقدس تا مرگ بر من فرود بیاد. من مشتاق مرگ و بندگی تو و فهمیدن تو هستم

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است